środa, 1 sierpnia 2012

KOCIA WYMIANKA!

Nareszcie dorwałam się do kompa i mogę pochwalić się wspaniałym prezentem, który od3ymałam od Kgosi w związku z kocią wymainką u Ani.

Oto jakie cudowności przyszły do mnie w paczuszce:

Poszewka na podusię z wylegującym sie kotem,idealna do wylegiwania się na kanapie :):



karteczka z kotkami:



piękna zakładka
(chyba ją gdzieś powieszę, bo szkoda, żeby się gdzieś w użyciu zmemlała! :0)




kocie kolczyki:



oraz słodkości
(oczywiście batonik został skosumowany przez W. tuż po otwarciu paczki...)
i przydaśki:



Ja natomiast dla Gosi wydziergałam kota:



komórczaka:



przywieszek:


oraz zrobiłam kocią kartkę:



W. bardzo się eksytuje wymiankami, zawsze mnie dopinguje i z niecierpliwościa czeka na paczki. Tym razem sama postanowiła coś dorzucić, więc narysowała Kota Kasię:




Jeszcze raz b. dziękuję za te niesamowite prezenty, wymagające tyle pracy!
I pozdrawiam serdecznie Anię- wymianki u Ciebie zawsze są wspaniałe!









1 komentarz:

  1. Cieszę się, że prezent Ci się spodobał, ja jestem zachwycona szydełkowymi kociakami. Napisałam do Ciebie maila, dotarł?

    OdpowiedzUsuń