wtorek, 14 lutego 2012

WYMIANKA Z SERCEM NA DŁONI.

Nareszcie mogę się pochwalić zawartością paczuszki, którą dostałam od Zuzy 
-mojej partnerki w "Wymiance z sercem na dłoni"
zorganizowanej przez Majelene!

Oto co otrzymałam:
Rzeczy zrobione przez Zuzę, przydaśki i słodycze
(tu już bez jednego batonika porzartego, zanim się zorientowałam, przez W. :/ )



Piękny masosolny ZuzAnioł :)



Serducha:



Notesik
(z którego chyba nigdy w życiu nie wyrwę karteczek :0 )



I cudna karteczka walentynkowa:



Zuziu ogromnie się cieszę i b. Ci dziękuję za ten wspaniały upominek! :*


Ja dla Zuzany wydziergałam króliczycę Kasię:




Uszyłam serduszka:



oraz zrobiłam notes i nakomórnik (?)



Chciałam też podziękować Majilenie za ogromne zaangażowanie
i świetnie poprowadzoną wymiankę! :*


2 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że prezenty się podobają i że anioł dotarł w całości- niestety różnie to bywa...
    Ja również dziekuję Ci za wszystkie prezenty i za zabawę! :D
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorotko dziś dotarła paczka :) bardzo Ci dziękuję za Twoje wspaniałości, są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń